obrázek
obrázek obrázek obrázek obrázek

neděle 10. července 2016

Živí mrtví

Uběhl rok od toho, co jsme s Gree založily toto RPG, až je to k neuvěření. Aktivní však rok nebylo. Někde se stala chyba, kterou bychom teď rády napravily, proto s konečnou platností hlásím, že mušketýři jsou ZPĚT!! Třikrát hurá. Ale ještě předtím nějaké informace...

I. Čistka
Popravdě je to tak dlouho, že ani netuším, jak vlastně začít. Nebo čím. Zdálo se mi ale logické jako první a nejdůležitější zmínit tento bod. Máme tu asi tunu postav, ale chápu, že někteří hráči již nechtějí hrát nebo se svých postav chtějí "zbavit". Tu možnost máte nyní. Po dobu dvou týdnů se zde můžete zapsat - tzn. do pondělí 4. 7. Uveďte prosím svou přezdívku a jména všech postav, se kterými chcete pokračovat. Pokud nám chcete usnadnit práci, můžete napsat i ty, na které dlabete a my je přeneseme na hřbitov. Do ukončení čistky ještě nebudeme doplňovat grafickou stránku registrací, které ji nemají - čistě z praktických důvodů, abychom to nedělaly zbytečně.


II. Admin Team
Jak jste si asi všimli - nebo také ne - v menu přibylo další jméno. Frodo svolila, že nám bude nápomocná v adminských otázkách a já jsem jí za to vděčná, protože tři toho přece jen zvládnou více než dva. Tak na ní buďte hodní jako nadále a pokud budete něco potřebovat, můžete se směle obrátit i na ni. 

III. Změna pravidel
Možná jich bude víc, ale zatím jsme si jisté pouze jedním - a to dohráváním. Od této chvíle je povolané dohrávat jak dlouho chcete, nejste omezováni časovým úsekem, je to zcela na vás. Bylo by samozřejmě fajn, kdyby se jednalo o jeden post za jeden dva dny. Ale to už necháme na vás, věříme, že ke hře budete přistupovat stejně jako doposud. Faktem je, že takhle doufáme, že fórum bude stejně jako nadále plné kvalitních a dobrých her, u kterých budete mít možnost promyslet si reakce. 

IV. Historický kontext
Protože jsem se docela hodně položila do 17. století, budu chtít předělat - a holky samozřejmě svolily - některé články a jiné doplnit. Moc ráda bych najela na skutečnou historickou linii a upravila tedy příběh tak, aby všechno sedělo. Zrovna tak doplním náboženství, protože tohle rozdělení, co máme, je dost chabé, docela se mi chce přepsat i společnost a... no, však uvidíte. Každopádně doplním článek o historické situaci v Evropě, abyste nemuseli zdlouhavě hledat vládnoucí panovníky a podobně.

V. Směřování hry
Tohle je spíš prosba na vás. Věc se má asi takhle... Všichni víme, jak jsou na tom hráči RPG s časem, protože hry jsou jednoduše jeho žrout. Rády bychom tedy, aby se z mušketýrů stalo samostatně žíjící RPG i bez nás. Samozřejmě zde budeme, budeme schvalovat regy, pořádat akce. Ale faktem je, že minulý rok tenhle celý projekt selhal i na tom, že jsme si toho nabraly moc. Akce budou, ale ne tak často a mnohdy budou hodně o vás a o vaší aktivitě. Pokud to tu budeme chtít udržet živé, je to hlavně na vás. A upřímně mi je jedno, jestli zde přibudou dva posty denně - náš cíl spočívá v tom, že tu jednoduše pořád někdo bude, že to zde pořád bude nějakým způsobem žít. Snad se k tomu nějak dopracujeme. :)

Je toho hodně, vím. Pro nás, pro vás. Ale začínají prázdniny a věřím, že trochu toho času se najde. Vždycky jsme chtěly mít z mušketýrů kvalitní RPG a tenhle cíl přetrvává. Proto se vážně nebojte začít dlouhodobé hry, které vás ale budou bavit a budou mít nějaký smysl, spád, které budou nějak vypadat. Věřím, že se nám to povede, protože co si vás pamatuji, všichni jste byli prostě skvělí hráči a vytvořili jste zajímavou a dobrou skupinu.

Od zítřka se budu snažit bývat na chatu kdykoliv, když budu doma. Budu ráda, když se ke mě přidáte, protože se na vás už opravdu těším. 

10 komentářů:

  1. Jááááááá!
    Všechny až na toho chudáka klučinu.. :/ Takže Claire i Julinku nechat, prosím!

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím se spolu se svou drahou Christelle Rosellou de Lorraine a Andrionem Killianem Sansonem. A jak jsem říkala, rodinka se snad časem rozroste. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm... A kudrnaté tornádo zůstává samozřejmě také. :D

      Vymazat
  3. Já samozřejmě také nechci skončit! :-)
    Má přezdívka je Amoris, a svoji postavu Kristýnu Judkovou si mileráda ponechám. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodne chcem pokračovať v hre, zapisujem Alexa (Alexandre d'Alcabera) i seba.
    Tommy

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nekončím!
    Takže tu bude Lorraine, Dominique, Christopher i Nicolette, snad jsem na nikoho nezapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nechávám všechny postavy. Is, Aud, Angel i Philla :) děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Já si ráda ponechám všechny postavy. Jsem ráda že to tu konečně... Žije :D Máte pravdu prázdniny = více času

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se k přeživším, s postavama jsem se psala dlouho, tak je sím nedávejte k mrtvolám. :D S Freyou i Porthosem počítejte, rezervaci těch dvou fc zrušte, nakonec z toho nebude nic. :D

    OdpovědětVymazat
  9. I já se přidávám. Fabiana mi prosím nemažte, sice toho moc za sebou nemá, ale když jsem si s ním dala práci, nenechám ho zaniknout :)

    Leita

    OdpovědětVymazat